Enkel administrering av konsulter

Administrering av externa konsulter kan vara en tidskrävande, och ibland obekväm, process. Det tar tid och kan vara svårt för er som företag att få total inblick i aktuella förfrågningar, avtal, prestationer och utgifter. Med vår webbaserade kundmodul blir det enklare. Med den kan ni smidigt skaffa er full kontroll och överblick över alla era konsulter. Systemet är användarvänligt och enkelt att komma igång med.

frontP_Carro_6
Santander

Kundcase: Så förenklade Santander Consumer Bank sitt arbete med vår kundmodul

Santander använder vår kundmodul för att skapa en överblick över sina konsulter, deras arbete och alla konsultkostnader. Det kostnadsfria redskapet har förbättrat och förenklat såväl processen med att anlita nya konsulter, som med att förlänga och hantera befintliga avtal och kontrakt.

Funktioner

overview_consultants

En överblick över alla aktiva konsulter, deras CV, omdömen samt projekt- och avtalsdetaljer.

Consultant-expenses

En detaljerad överblick över dina konsultutgifter, där du får inblick i såväl totala konsultutgifter, som individuella konsulters timpenning och tidrapporter.

overview_requests

En överblick över alla konsultförfrågningar, i vilken du också kan ändra eller skapa nya förfrågningar.

Consultant_performance

Följ konsulternas performance i realtid – såväl enskilda konsulter som konsultportföljen i stort.

instant_access

Omedelbar tillgång till alla konsultavtal.

advanced_filters

Avancerade filter och inställningar för mejlnotiser.

Tillgång när som helst, var som helst

Få full tillgång till all data i realtid – oavsett var du är och vad klockan visar. Vi säkerställer att all data i kundmodulen alltid är tillgänglig och uppdaterad. Vår kundmodul är skalbar för både mobil och surfplatta, så att du alltid kan ha kontroll över era konsultsamarbeten.

mobile